zamknij

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła łatwo i przyjemnie:

szczegóły
  • 1. Przy reklamacji produktów objętych gwarancją producenta, rekomendujemy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem, gdzie uzyskasz najlepszą pomoc i wsparcie techniczne. Jest to najszybszy sposób bez pośrednictwa sklepu. Pod tym linkiem znajdziesz ogólne warunki gwarancji popularnych producentów.
  • 2. W przypadku produktów zakupionych u sprzedawców w ramach eMAG Marketplace, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy.
  • 3. Zgłaszając reklamację produktu objętego gwarancją producenta, zaznacz pole: Gwarancja producenta. Jeżeli chcesz powołać się na rękojmię, zaznacz pole: Reklamacja z tytułu rękojmi. Po wypełnieniu formularza reklamacji nasz pracownik zapozna się z opisem usterki i udzieli odpowiedzi drogą mailową.
Zaloguj się aby automatycznie wypełnić informacje.
Szczegóły naprawy
Typ reklamacji
  • Reklamacja z tytułu gwarancji
  • Reklamacja z tytułu rękojmi.
Szczegóły kontaktu
Data zamówienia
1
Adres odbioru/dostawy
Miejscowość/Dzielnica

eMAG App